diumenge, 22 de novembre del 2009

Ja n'hi ha prou d'esglais

Per a un soci patidor com jo, les últimes hores han estat molt negres. La llista de tragèdies és llarga: lesió d'bra i Messi, grip A de Touré, Abidal i Márquez, i pèrdua del liderat. Què està passant? S'ha acabat la bona sort? Ens hem convertit en un equip "pupes" com l'Atlètic de Madrid? No crec molt en els remeis místics i esotèrics, però aquest matí he encès una espelma perquè els déus de la fortuna no ens abandonin.

L'Athletic-Barça per SMS:
El dissabte, a les deu de la nit, estava convidat a una festa en un local... sense televisor! Un drama. Vaig haver de seguir el partit per SMS. El meu germà m'anava informant minut a minut de les incidències. Quan em va comunicar el gol d'Alves vaig començar a saltar com un boig. Fins i tot vaig ballar "Los pajaritos". Amb l'empat, la meva eufòria es va desinflar com alguns dels globus de la festa. A les 11.45 em va arribar un SMS inquietant: "Messi lesionat. Té mala pinta". Per a mala pinta, la cara que em va quedar. Em van haver de preparar un whiski doble perquè reaccionés.

Els nous herois:
El dimarts jugarem contra l'Inter amb Maxwell, Pedro, Jeffren, Bojan... Ells han de ser els nous herois del Camp Nou i demostrar-nos que la plantilla no és curta. Ara més que mai... visca els suplents!

Els meus pares opinen:
Em truca la meva mare aquest matí: "Tranquil fill, guanyarem l'Inter i el Madrid amb el suport del públic i amb els gols de Pedro, que és el nostre Messi 2". El missatge del meu pare, no obstant, és molt diferent: "Mentalitza't que en una setmana podem quedar-nos sense Lliga i sense Champions. No vull ser pessimista, però amb tantes baixes no podem guanyar a ningú. Ara mateix signo un doble empat".