diumenge, 29 de novembre del 2009

Senzillament... apoteòsic!

Ja sé que algú em dirà que sóc un exagerat. Doncs no. La victòria d'aquesta nit em sembla apoteòsica, fabulosa i extraordinària. Estic eufòric. Es nota? Hem jugat 30 minuts amb 10 jugadors i el Milionaris de Madrid ha estat incapaç de ficar-nos un gol. Ni Huguaín, ni Cristiano Ronaldo, ni Benzema, ni Raúl, ni Kaká, ni Di Stéfano, ni Valdano, ni Florentino...

Una tarda-nit inoblidable:
Ambientàs fantàstic al Camp Nou. Els seguidors hem arribat sense por. Sense por a la pluja, al fred i als galàctics. El meu "kit" era espectacular: senyera, bufanda, gorro, xiulet, impermeable i paraigua. Sortosament no ha plogut durant el partit i he pogut devorar sense humitats una caixa de crispetes (la millor estratègia per controlar la tensió nerviosa).

Del patiment a l'èxtasi:
Els primers 45 minuts han estat igualats. Sant Víctor Valdés s'ha convertit en un dels herois amb una aturada impressionant. La segona part, en canvi, ha estat nostra. El gol d'Ibra ha provocat l'èxtasi general. Aaaaaaaah! Quin gran moment! Molt millor que un orgasme. Però el més gran estava per arribar. Durant mitja hora hem jugat amb 10 i ningú no ho ha notat. Oooooooh! Quin gustàs! Gràcies jugadors.

Els merengues tornen a estar de dol:
La nit serà llarga. Penso empassar-me tots els programes esportius de les televisions i de les ràdios. També m'empassaré un fantàstic bocata de jabugo amb una copa de cava. I abans de ficar-me al llit... penjaré la bandera del Barça al balcó! Oé, oé, oé. Per cert, vull tenir un record sentit per als merengues que s'han passat l'estiu reivindicant un 2-6 al Camp Nou. Suposo que tornen a estar de dol. I dic "tornen", perquè també van pronosticar el triplet blanc sense pensar en l'Alcorcón.

L'opinió de la meva família:
Em truca la meva mare: "Fill meu, el teu pare i jo ens anem a sopar una calçotada. Cal celebrar la gran victòria d'avui. I també la del dimarts contra l'Inter". El meu pare, el pessimista de la família, es posa al telèfon: "He de reconèixer que ha estat una setmana meravellosa, però molta cura amb el Xerez. El desgast d'avui ens passarà factura".