diumenge, 24 de gener del 2010

El Barça continua amb gana

El Barça continua amb gana. Aquesta és la meravellosa sensació que tinc després de veure el 0-3 de Valladolid i de valorar la gloriosa primera volta que hem realitzat (15 victòries i 4 empats). Guardiola i els jugadors no volen viure de records. Fabulós. Jo tampoc. A per la Lliga i la Champions!

Els gols de Messi:
Acabo de veure al Canal 33 els 100 gols de Messi amb la samarreta del Barça. Aaaaaah. He necessitat un pitet. Per cert, el 90% són preciosos. No hi ha gols de rebot, de txurro o d'oportunisme. Tots són de disseny. Que el vídeo s'exposi al Louvre, ja!

El xou de Cristiano Ronaldo:
El davanter del Milionaris de Madrid ha destrossat el nas d'un jugador del Màlaga i ha estat expulsat. M'encanta aquest noi. Els seus xous m'alegren la vida. Són més còmics que els de Benny Hill o Monty Phyton.

Qui té por de les eleccions?
Sembla que les eleccions a la presidència del Barça són pitjors que la grip A. Molta gent opina que són una molèstia i que poden perjudicar la marxa de l'equip. Jo no hi estic d'acord. La democràcia és un dels drets més sagrats que tenim els socis. Votar és un plaer i més encara quan durant 40 anys no vam poder fer-ho. Estic segur que tots plegats estarem a l'alçada de les circumstàncies (candidats, jugadors i socis).

L'opinió dels meus pares:
Em truca la meva mare molt excitada: "Fill meu, has vist el cop de colze del Cristiano? Li haurien de caure quatre partits com a mínim. Menys mal que el Florentino volia un equip exquisit. Que orgullosa estic del meu Barça". Més preocupant és l'SMS del meu pare: "Fill, no ens podem confiar. Els rivals ja saben com frenar-nos. La segona volta serà duríssima. Espero que Guardiola s'inventi alguna cosa".