divendres, 19 de març del 2010

Arsenal-Barça, oé, oé, oé

Arsenal-Barça... serà una gran eliminatòria. Buf, ja estic com una moto. No sé si prendre'm una til.la o unes cerveses. L'Arsenal em provoca bones vibracions. Tots recordem la inoblidable final de París. Però aquell 2-1 queda lluny. Nosaltres ja no tenim Ronaldinho, Eto'o, Deco o Belletti. Ara, els nous herois del Barça són Messi, Iniesta, Xavi i... Henry!, que jugarà contra els seus ex. Quin morbus: Henry contra Cesc.

El sorteig ha estat relativament positiu: d'entrada, hem evitat el Manchester i l'Inter (els dos homes del sac). I els partits de tornada (tant a quarts com a semifinals) es jugaran al Camp Nou. Butragueño ens ha donat sort. Ironies del destí.

M'acaba de trucar la meva mare: "Fill, estic preparant una escapada a Londres... amb el teu pare. Primer animem el Barça i després ens quedem uns dies de vacances. Ja estic practicant: "Good morning. I am catalan and suporter of the Barça". Què tal?". Estic rebent també molts SMS dels meus amics amb un únic objectiu: preparar un gran sopar de Champions per al dimecres 31. Aaaaaaah. Quins nervis! Definitivament, em vaig a prendre un Arsenal de cerveses.

Una a-barça-da