diumenge, 21 de març del 2010

Visca el flegmó

Malgrat el seu flegmó dental Messi ha estat capaç de ficar tres golarros. El primer, de cap. El segon, com el de Ronaldo a Compostela. I el tercer, des de fora de l'àrea. En català diem "Això és massa" quan alguna cosa ens sembla estratosfèrica. Doncs bé, avui m'invento una expressió: "Això és Messi".

Campanya: salvem Ibra:
Ara és el moment ideal per atacar el pobre Ibra. Encara que ha treballat molt per a l'equip, ha fallat tres clares ocasions de gol. La seva punteria és... zero patater. Però Ibra ens fa falta. Ja ho va dir Guardiola: "No guanyarem res sense la millor versió d'Ibra i d'Henry". Des d'aquesta modesta web demano un vot de confiança per al suec. Estic segur que el dimecres farà un gran partit (si Guardiola el posa de titular, és clar).

Hi ha vida més enllà de Messi:
En el 3/24 he escoltat la següent frase: "El Barça és Messi i deu més". No hi estic d'acord. El Barça també és Víctor Valdés, Alves, Milito, Touré Yaya i Pedro. Els cinc han fet un partidàs a Saragossa. El Barça és el Déu Messi i... uns quants humans genials.

L'opinió dels meus pares:
Em truca la meva mare: "Fill meu, has de fer-me un favor. Parla amb Laporta i demana-li de part meva que Messi em dediqui una samarreta. La posaré al menjador, al costat de la cuberteria de plata i la foto dels teus avis". El meu pare no està tan optimista: "No hi ha dret, fill. Del 0-3 hem passat al 2-3. Aquests del Saragossa gairebé ens empaten. Márquez està demanant a crits la jubilació. I a Ibra jo el retornaria a l'Inter".

Una a-barça-da!!!! (una admiració per cada gol)