diumenge, 7 de març del 2010

Som una ONG

El Madrid és líder gràcies a l'humanisme d'aquest Barça solidari. Som molt generosos, que hi farem. Ens hem marcat un golàs en pròpia porteria, Ibra i Guardiola s'han autoexpulsat i hem tornat a fallar en un corner. Amb aquest panorama, el 2-2 em sembla un excel·lent resultat. Si volem guanyar la Lliga (i la Champions) no podem ser tan caritatius amb els rivals. A la samarreta, Unicef. Però al camp, Terminator.

Dissabte negre:
Ha estat un dissabte per oblidar. Primer, un empat insuficient a Almeria. I, després, la remuntada del Milionaris de Madrid. Ja no som líders. Els cinc punts d'avantatge s'han esfumat en 15 dies. Encara no hi ha res perdut, però ja no podem fallar més. Guardiola haurà de preparar nous vídeos per motivar els seus jugadors.

Trobo a faltar la Copa:
L'eliminació de la Copa no ha servit de res. Ni estem més descansats ni juguem millor. Tot el contrari. Se'ns han lesionat mitja dotzena de jugadors, hem perdut un grapat de punts a la Lliga i a Stuttgart vam fer un partit molt pobre. Mai més em creuré que l'eliminació de la Copa té la seva cara positiva.

El missatge optimista del meu amic Xavi:
Entre els meus amics culés hi ha dos estats d'ànim: els que estem enfonsats per la pèrdua del liderat (jo formo part d'aquest sector) i els que mantenen un optimisme indestructible. El meu amic Xavi és el líder d'aquest sector. Des de Puigcerdà m'envia un sms emotiu: "Amic Alfred, tranquil. Els eliminaran de la Champions i nosaltres guanyarem la Lliga. No ens desanimarem i seguirem lluitant... perquè som catalans".

L'opinió dels meus pares:
Em truca la meva mare: "Aixeca l'ànim, fill, que no estem tan malament. Ja m'agrada que el Milionaris de Madrid es vegi campió. De l'eufòria a la catàstrofe hi ha només un pas. Visca el Barça... i el Lió". El meu pare, en canvi, no està per a bromes: "No m'agrada gens el que estic veient últimament. Què passa amb els jugadors? Només es motiven si veuen un vídeo? Tornarà a jugar Henry? És normal que Ibra s'autoexpulsi? Hi ha buit de poder al club per culpa dels enfrontaments electorals? Moltes preguntes... sense resposta".

Una a-barça-da!!!