dijous, 11 de març del 2010

Ja porto 26 mojitos

Li envio un SMS al meu germà: "Continuo celebrant la caiguda de l'imperi blanc. Ja porto 26 mojitos". Ell em contesta immediatament des del seu treball: "Aquí ens reprimim per respecte a un company merengue que s'arrossega penosament pel terra. Només 20 xupitos". El Xavi també m'envia un missatget: "Triangular per al Gamper: Barça, Alcorcón i l'Olympique de Lió". Em consta que aquest missatge ha arribat al mòbil de Sandro Rossell.

L'SMS que he rebut del Jordi és un homenatge gastronòmic: "Estic assaborint unes LYONeses farcides de merengue". El meu pare ha abandonat el seu habitual fatalisme i m'ha enviat un "Oé, oé, oé" que m'emociona. L'Antonio tampoc perdona: "Això sí que és cangelo, ja, ja, ja". Més missatges: "Lió, quin lloc tan bonic per passar uns dies de vacances" (David), "La prepotència es paga. Hala Lió" (Dani) i "Nosaltres 6 títols, ells 6 anys eliminats a vuitens" (Cristina).

Queda clar que els culés hem esclatat d'alegria. Normal. Estàvem tan farts de les seves campanyes mediàtiques (Villarato, cagòmetre...), dels seus insults a Laporta i a Guardiola, dels seus 300 milions d'euros, de la "décima" i dels seus pròxims fitxatges (Rooney, Vila, Silva, Ribery, Cesc...)... que l'empat d'ahir és un respir, un alleujament... UN ALLIBERAMENT.

I ara us deixo. Em vaig a prendre el mojito 27.

Una a-barça-da!!!