dilluns, 15 de març del 2010

Messi, exquisit com una lionesa

Els culés hem estat monotemàtics durant quatre dies. Si et trobaves a un amic pel carrer només existia una pregunta: "com has viscut l'eliminació del Madrid? Amb els companys de treball, igual. Ens hem passat les hores llegint les webs de la premsa madridista. L'agència de viatges del meu barri ha impulsat l'"Operació Lió" per a Setmana Santa. I la pastisseria del meu carrer ha venut més de sis mil lioneses en tres dies. Una bogeria, vaja. I sense oblidar el fabulós trànsit de correus electrònics celebrant l'esdeveniment (ha triomfat el de les portades prepotents del diari Marca).

Avui diumenge, quan ha sonat el despertador (la melodia és "La marsellesa"), m'he adonat que teníem partit de Lliga contra el València. Ja ni me'n recordava. "No només del Lió viu el culé", he pensat amb nostàlgia. La primera part ha estat tan soporífera que m'ha permès... continuar parlant del Lió amb altres socis del camp! Però el segon temps ha estat molt diferent. Messi és com el president Obama: ho soluciona tot. En un plis-plas ha ficat tres gols i el partit s'ha acabat.

Titulars (gens originals) per definir el partit de Messi:
"Messi 3 València 0", "Messi, més fort que la mascletà", "Mate 3 Orxata 0", "Tres gols com tres taronges".

Els equips que acaben en "ón":
Diumenge que ve el Milionaris de Madrid juga contra el Sporting de Gijón. Confio en els equips que acaben en "ón" com l'Alcorcón o el Lyon.

A per l'Stuttgart:
Molta cura amb els alemanys. El Stuttgart és tan dolent (o tan bo) com l'Olympique de Lió. Si juguem amb humilitat... estarem a quarts de final.

L'opinió dels meus pares:
Em truca la meva mare després del partit: Fill meu, no et posis gelós, però m'agradaria que Messi fos el meu fill. És un noi meravellós. Ho té tot". El meu pare també es posa al telèfon: "Fill... t'has preguntat alguna vegada per què som tan feliços amb les derrotes del Madrid? Ha de ser una cosa històrica, perquè al teu avi ja li passava el mateix".

Una a-barça-da!!! (amb tres admiracions, una per cada gol de Messi)