dilluns, 14 de maig del 2007

Prova superada

Assistència de Ronaldinho, i golàs d'Iniesta. Assistència de Ronaldinho, i golàs d'Eto'o. Així de fàcil, així de pràctic. D'això, els catalans, en diem anar per feina. El Barça que ha jugat a Donosti, especialment el del segon temps, és el Barça dels últims tres anys: sòlid i eficaç. La victòria és un autèntic cop d'efecte. Els nostres rivals estan de mal humor, oi que sí Cicinho? Oh, quin diumenge tan meravellós passarem.

Reflexions des de l'alegria:
Per fi un partit sense esglais a l'últim minut. Al.leluia El meu cardiòleg dormirà avui tranquil.Els jugadors van sopar junts dimecres passat per motivar-se. Als socis ens encanten aquestes iniciatives.

Pesats, molt pesats han estat els madridistes durant toda la setmana. Ja es veien campions. Porten quatre anys repetint el mateix.

Ja sabeu que Osasuna i Reial Societat tenen les meves simpaties. Als de Pamplona, felicitats per la seva trajectòria a la Copa de la UEFA. I espero de tot cor que la Real continuï a primera.

L'opinió de la meva dona:
"Ja sabeu que sóc exigent amb el joc de l'equip, però avui tenia molt clar que per damunt de tot s'havia de guanyar o guanyar. Gràcies Barça per mantenir-nos viva la il.lusió! Em continua preocupant la falta de punteria de la davantera. Insisteixo que Gudjohnsen és el revulsiu que necessitem, però 5 minuts no donen ni per tocar una pilota.
Jo també felicito Osasuna (l'equip de la meva ciutat), per l'excel.lent temporada que ha realitzat a Europa. Té molt de mèrit".