diumenge, 25 d’abril del 2010

Estic com una moto

Aquesta és la meva teoria per ser optimista. Infern d'Stamford Bridge. Minut 90. Necessitàvem un gol, però jugàvem amb deu jugadors i no havíem tingut ni una sola oportunitat clara durant tot el partit. Però el Barça persistia. El meravellós final de la història no fa falta recordar-lo. El repte d'aquest any no és més complicat: hem de guanyar per dos gols de diferència, però juguem al nostre infern i amb onze jugadors. I disposem de 90 minuts (més una pròrroga si s'escau). Crec que hi ha permís per somiar.

Tranquimazin, ioga i Barceloneta:
Seguint les indicacions del meu psiquiatra ja he començat el meu pla personal per arribar al partit de l'Inter en bones condicions físiques i mentals. No tinc cap problema a confessar-lo: un tranquimazin abans d'anar a dormir, doble sessió de ioga i un passeig diari d'una hora de durada per la platja de la Barceloneta. Espero que aquesta "dieta del relax" m'ajudi. Estic com una moto.

Sol i nens:
El partit d'ahir contra el Xerez va ser diferent. El sol era tan potent a les sis de la tarda (hora del partit) que vaig necessitar les ulleres de sol. Increïble. Al Camp Nou i amb ulleres de sol. Quina pena que ningú no em va fer una foto. Semblava Jack Nicholson. I al meu costat, nerviosos, riallers i cridaners, nens i més nens entre 4 i 10 anys. Molts d'ells, em consta, trepitjaven la graderia del Camp Nou per primera vegada. Molt emocionant. I, afortunadament, van debutar amb una victòria. Per cert, visca Jeffren. Sóc fan del jugador. A Barça TV ja vaig declarar fa més d'un any "que era com a Cristiano Ronaldo però en bo".

Em pirategen a internet:
Estic orgullós. En aquesta vida no ets ningú si no et pirategen. Doncs bé, em consta que per internet està circulant una broma culé que és meva. I aquesta nit l'he poguda escoltar en la secció "Paraula d'oient" del magnífic programa "Tu diràs", de RAC 1. Es tracta del meu "menú culé" per celebrar el Nadal. El vaig publicar en aquesta web el 23 de desembre. Se'n recorden?

Entrants: Pebrots del PEDROn; CroKEITAs de pollastre; mINIESTA de verdures
Primer: XAVIolis a la carbonara
Segon: Filet de ALVEStruç amb salsa PIQUEnt
Postres: Pinya en AlmIBRA; TiraMESSÍ
Begudes: Cava català Brut NaTOURE; VALDES-peñas

Una a-barça-da